Új hozzászólás   Az oldal frissítése   Vissza az archivumozoo főoldalára

Online 1 fő Bejelentkezés | Regisztráció

ELŐZŐ OLDAL | 1 .. 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 .. 116 | KÖVETKEZŐ OLDAL
Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1689. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   21:44 Üzenet időpontja
Üzenet Hát akkor nevetésre fel gyerekek: Nevet
Tovább..

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1688. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   21:36 Üzenet időpontja
Üzenet Valószínűleg, hiszen eleve mixalbumról beszélünk, de azért akkor is vicces ez az egész.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1687. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   18:58 Üzenet időpontja
Üzenet Jakatta - American Dream
Released: 2000
Genre: Electronic
Style: House, Downtempo

Azért lefogadom hogy nem az eredeti, hanem egy valamilyen újrakevert verzió került fel a lemezre, különben nem lenne értelme.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1686. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   18:55 Üzenet időpontja
Üzenet Arra írtam ezt, hogy ha egy 2007-es válogatáslemezre ráfér a régi zene, akkor egy kívánságműsorba miért nem? Különben is nagyon jó ez a lemez, szerintem menjetek érte DC boltba Kacsint Kacsint

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1685. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   17:25 Üzenet időpontja
Üzenet És? halljak meg, de nem értem.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1684. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   16:58 Üzenet időpontja
Üzenet Vicces ez a moderáló script vagy nem tudom, mi, az Les Rythmes Digi tales volt (tettem bele szóközt, h meg tudjam mutatni).

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1683. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   16:55 Üzenet időpontja
Üzenet Sziasztok!

Párszor említettétek, h a Roxy kívánságműsorban nem szeretnek régebbi zenéket játszani. Nézzétek csak meg ezt a tracklistet. Nem viccelek, 2003-as zene is van közte (Deepest Blue - Deepest Blue), és ez egy 2007-es - tehát tavalyi - album.

Artist: VA
Album: The Ride
Label: Ministry Of Sound
Year: 2007
Genre: Dance


CD1 (77:19)
1. Eric Prydz Vs Floyd Proper - Education
2. Calvin Harris - Acceptable In The 80s (Tom Neville Remix)
3. Reverend & The Makers - Heavyweight Champion Of The World
4. Yves Larock - Rise Up
5. Bob Sinclar & Cutee B Feat. Gary Pine & Dollarman –Sound Of Freedom
6. Armand van Helden - NYC Beat
7. Camille Jones Vs Fedde Le Grand - The Creeps
8. Mason Vs Princess Superstar - Perfect (Exceeder)
9. Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
10. Wink Higher State of Consciousness Dirty South & TV Rock Remix
11. Alex Gaudino Feat. Crystal Waters Destination Calabria
12. Supermode Tell Me Why
13. David Guetta Vs The Egg Love - Don't Let Me Go (Walking Away)
14. Luke Dzierzek - Echo
15. Tom Novy Feat. Michael Marshall - Your Body
16. Joey Negro - Make A Move On Me
17. Jakatta -American Dream
18. Röyksopp - Poor Leno (Jakatta Mix)
19. Layo & Bushwacka - Love Story (Vs. Finally)
20. David Morales Presents - The Face Needin' U

CD2 (77:05)
1. Fatboy Slim - Right Here Right Now (Redanka Radio Edit)
2. Faithless - God Is A DJ
3. Olive - You're Not Alone (Matthew Robert's Cloud 10 Mix)
4. iiO - Rapture
5. Deepest Blue - Deepest Blue
6. Jamiroquai - Little L (Single Edit Clean Version)
7. Basement Jaxx - Jus 1 Kiss (Isley Bootleg Edit)
8. Kosheen - Hide U (John Creamer & Stephane K Remix)
9. Underworld - Two Months Off
10. Static Revenger - Happy People
11. Junior Jack - Stupidisco
12. Les Rythmes Digitales - Jacques Your Body (Make Me Sweat)
13. The Prodigy - The Way It Is
14. Alter Ego - Rocker
15. Till West & DJ Delicious - Same Man
16. Tomcraft - Loneliness
17. Benny Benassi Presents - The Biz Satisfaction
18. Divine Inspiration - The Way (Put Your Hand In My Hand) (Svenson & Gielen Vocal Remix)
19. Agnelli & Nelson - Everyday
20. Darude - Sandstorm

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1682. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.20.   02:11 Üzenet időpontja
Üzenet A franc fog ennyi linket végégnézni ilyenkor Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1681. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   21:10 Üzenet időpontja
Üzenet Marci,

Köszi neked is az infókat. Azt hiszem ha már rászánom magam a költözésre, akkor kimegyek BP-ről. Már csak azért is, mert vidéken olcsóbbak az ingatlanok plusz tisztább a víz meg a levegő.

Akad azért pár hely, ahol egyáltalán nincs kisebbség, bár valóban nagyon kevés, de pl. én is ilyen településen nőttem fel, csak az sajna túl messze van a fővárostól.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1680. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   20:15 Üzenet időpontja
Üzenet hmm én gyors googlezgatás után csak bdvmot, bvmot-ról olvastam most hogy mehetnének vác felé. de egyikből 5 másikból 2darab létezik máv tulajdonban csak... szóval nemtudom mire gondolsz szürke csíkos akármi alatt :] egy képet kérhetnék?

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1679. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   20:01 Üzenet időpontja
Üzenet Marci, a személyvonatokról beszélsz vagy azokról a távolsági, nemzetközi és gyorsvonatokról, amiket esetenként (és egyébként szabálytalanul, hiszen ott nincs megállójuk) megállítanak Soroksáron, és gyorsan fel tudsz rájuk lógni? Nevet

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1678. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   19:39 Üzenet időpontja
Üzenet Au, szerintem az a fajta kisebbség, amire te gondolsz, mindenhol megvan. Nevet

Segítségként én csak a soroksári viszonyokat tudom említeni. Bp. legfiatalabb kerülete, gyakorlatilag családi házakból áll az egész, kivéve Újtelep, ami lakótelep, de legalább a '80-as évek legvégi, normális tetős - nem kocka - fajtából. Bp. közepe (kb. a Deák tér magassága)legrosszabb esetben is 1 óra alatt elérhető, van busz - BKV, és néha a Volán is megáll, ha van leszálló -, HÉV (ami 18 perc alatt van bent a Lágymányosi-hídnál (=Közvágóhíd), és vonat, ami szintén hasonló időt produkál Kőbánya-Kispestig. Kisebbségből lehet válogatni: cigány, sváb de még bolgár is van, bár született soroksáriként még életemben nem találkoztam olyannal, aki bolgárnak vallaná magát. Ez is amolyan alibi kisebbség.Mosoly A közbiztonság jónak mondható, a fővárosban itt a legkisebb a bűnözés. Ugyan nincs "gettó", de megfigyelhetően elkülönül az általad említett népcsoport lakóhelye. (A "vasúton túlra" sötétben még biciklivel se mennék.) Bár nem szeretjük a betelepülőket Nevet, de ha gondolod...

Harasztira hasonlók igazak, bár az ottani barátaim azt mondják, h a lakóparkokba elég sok paraszt költözött ki. És kb 10 percet hozzá kell adni az utazási időhöz, akár HÉV, vonat, v busz. Nevet

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1677. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   19:20 Üzenet időpontja
Üzenet Ropi, nem, Vácra nem a piros csíkosak járnak, azok Szolnok, Hatvan fele mennek. A váciak is motorvonatok, kék szín, fehér(szürke) csíkkal. Valóban a Desiróról volt szó, csak írtad, h a Flörtök nem felétek járnak, pedig oda vették elővárosi forgalomba, hanem Győrbe. Erre írtam a váci esetet.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1676. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   19:17 Üzenet időpontja
Üzenet Zoo, véleményem változatlan. Nálunk az a probléma, h ha több a pénz, annál többet nyúlnak le. Ezt kéne vhogy megoldani, de tudom, nem fog menni. A héten történt, h a BKV vezér fizetésést megemelték 600ezerről másél millióra, és a jutalma is megnőtt. Ez tűrhetetlen. De ahhoz, amit írtam, a közlekedés fejlesztéséhez akkor is több pénz kell. A Volvókra felmatricázták - gondolom a rongálókra gondolva - h 50 millát ér a busz. És az csak 1. És csak buszból ezer fölött van a BKV-nak, amiből csak 150 a Volvó (+az alvállalkozóknál, de az Nógrád Volán, meg Transman). Tehát rohadt sok pénz kéne csak a jelenlegi járműpark korszerűsítéséhez is, és akkor nem beszéltünk még a fejlesztésről.

Ha nem lenne állami tulajdonban a közlekedés, az megint szar lenne. 1részt: ki fektetne veszteséges vállalkozásba? Ha az a cél, h átszoktassuk az embereket a közösségi közlekedésre, akkor nem kérhetünk érte piaci árat, mert annyiért a saját autójában, a dugóban is elpöfög, egymagában, nagyobb kényelemben. De ha üzleti alapon tömegközlekedtetünk, akkor abból a tulajdonos is hasznot akar látni - tehát emeli a jegyárakat, csökkenti a szolgáltatást.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1675. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   19:08 Üzenet időpontja
Üzenet Ropi,

Ingáztam én már eleget életemben, szóval tudom milyen az.Kacsint Most meg pont azért merült fel a kiköltözés, mert úgy alakultak a dolgaim, hogy nem kell naponta melóhelyre járni.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1674. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   19:08 Üzenet időpontja
Üzenet vácio, szobi elővárosi valóban nem mai gyerek, ezek -ha jóra gondolok- azok a piros csíkkal fémjelzett, Mo.-n felujított kocsik :]
de esztergomba desiro jár. és esztergomról volt szó nem vácról meg szobról :]

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1673. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   19:05 Üzenet időpontja
Üzenet Cicoo, nekem tisztának tűnnek a felénk járó vonatok... Csak az a retrofíling ne lenne, de erről már többször írtam.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1672. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   19:04 Üzenet időpontja
Üzenet ropi, 1650:

Vasútmániások lapjában olvastam (Indóház), h azok az elővárosi vonatok, amik ma Vácra és Szobra járnak ('80-as évek végén vették őket) az első tíz évben Szegedre jártak gyorsvonatként...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1671. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   18:57 Üzenet időpontja
Üzenet "Ti mit gondoltok?" > azt, hogy kicsit sok lesz a utub link

érdre én semmi pénzért nem költöznék. van kissebbség bőven, Mo. legnagyobb faluja még minidg hiába építgetnek dolgokat. sportizé félbemaradt mert nem akarja kifizetni a város, most az aluljáró körül indult a vita.. lassan kész de nem akarják átvenni (azaz ingyen akarják megúszni)
bár közlekedés télleg van. 2 vasútvonal.. a fehérvárin szinte 10percenkén jön valami.. martoni inga, fehérvári személy.. van délután hogy elmegy egy fehérvári vonat és 9-10percre rá mégegy. persze nekem óránként 5után kurvajo
buszok meg népligetből (f.vár felé) ereléről 5percenként (érdi, battai, pusztazámori etc)

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1670. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   18:52 Üzenet időpontja
Üzenet Állítólag ők az új külföldi sztárok. akkor lehet, hogy fellépnek a biccshauzon? Grrr..

http://youtube.com/watch?v=i9tg_4GwFTU&feature=user
http://youtube.com/watch?v=G3LhfS3vJ4Q
http://www.youtube.com/watch?v=UfCmYyG-yg4&
http://youtube.com/watch?v=7oU9U6zcHr4&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Kax20fPtvLk

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1669. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   18:40 Üzenet időpontja
Üzenet http://youtube.com/watch?v=fV5B_Wh02oE

Ti mit gondoltok?

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1668. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   18:28 Üzenet időpontja
Üzenet Nah, jól kimérgelődtem magam..

Találtam egy jó kis albumot, ha érdekel valakit: VA - Armada Trance 2 (2007) - Trance

Itt a tracklist:

CD 1

1. David West feat. Inkfish - Searching for Substance
2. Andrew Bennett & Rico Soarez - Face The Truth
3. Sunlounger - Crawling
4. Rex Mundi - Disillusion
5. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down
6. Jonas Steur - Fall To Pieces
7. Markus Schossow - Mr. White (Ruben De Ronde Mix)
8. Roland Klinkenberg & Gery Menu - Shockadelic
9. Michael De Kooker - The Twist
10. Mr. Pit - Isolarium
11. S'N'S - Conflicts (Mark Otten Energetic Remix)
12. Dj Shah feat. Adrina Thorpe - Who Will find me
13. Markus Schulz - Fly To Colors
14. John 'o'Calaghan pr. Mannix - Dream On
15. D-Factor - Raw & Nasty
16. Vincent De Moor - No Hesitation
17. Signum - Push Through (Manual La Saux Mix)

CD 2

1. Glenn Morisson - Circles
2. Groove Garcia - Bubblemaker
3. Dubfire - Roadkill
4. Luke Chable pres. Quest - Skyline Road (Dj Remy Mix)
5. Rob Lemon - Perfect
6. Andrew Bennett feat. Kirsty Hakshaw - Heaven Scent
7. Mindscope - Second Away
8. Klems Gated - Skies
9. M.I.K.E. - Nu Sensation
10. Global Illumination - Tremble
11. Enmass - Avalon
12. Lange - Angel Falls
13. Breakfast - The Sunlight
14. Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
15. Arctic Quest Strings & Guitars
16. David Forbes Live Without You
17. Bissen pres. The Crossover Exhale

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1667. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   18:27 Üzenet időpontja
Üzenet Amúgy Au-nak igaza van, ne költözz elővárosba, ha naponta ingázol. Én napi 3 órákat töltök utazással, még akkor is, ha a legrövidebb úton megyek a suliig és vissza. Megszexuálhatod, h 15-25 km-re lax Pesttől a csatlakozások és a fantasztikus elővárosi közlekedés miatt. Tőlünk is simán beérhetne a vonat fél óra alatt Kőbánya-Kispestre, de nálunk, Dunaharaszti alsón és Pesterzsébeten is csak egy vágány van.. Úgyhogy jó esetben 45 perc. A busz reggelente 1 óra 15 perc! alatt ér Népligetbe, ugyanis a Soroksári út minden reggel "beáll". Hazafelé "csak" 1 óra. Hogy miért tart ilyen sokáig? Mert bár vannak buszok, amig csak Taksonyig vagy csak Dunaharasztiig mennek, azért a délegyházinak is arra kell mennie, nem a 0-son :S

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1666. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   18:18 Üzenet időpontja
Üzenet Sziasztok!

Én bár én utálom a "Metropoliszt" (ez Dunavarsány akar lenni.. azóta hívom így, mióta város lett), azért tutifix nem költöznék Pestre, ha csak nem muszáj.. Ha viszont feltétlen Pestre kéne költöznöm, akkor a mindenképpen valamelyik külső kerületbe, vagy azok szomszédaiba valahová. Arrefelé egész kisvárosias a környezet, csak onnan veszed észre, hogy a fővárosban vagy, hogy néha elmegy egy-egy BKV busz. Pl. a XV. kerületnek (Rákospalota, Újpalota) is vannak ilyen részei. Mondjuk nagyon magasak az ingatlanárak, ami valahol érthető.. Ahol alacsonyabbak némelyest, ott meg nagy esélyed van megfulladni, valamint arra is, hogy este agyonütnek, esetleg a csúcsforgalomban elüt egy autó.. Mindezek tetszőleges kombinációban.. Suliból hazafelé a Ferenc krt. - Üllői út kereszteződésénél szoktam felszállni a villamosra, és akárhányszor arra járok, óriási értékeket mutat a légszennyezettség-mérő.. Reggelente a Thököly-Dózsa kereszteződésnél a "kedves" autós van felháborodva, ha át akarunk menni zöld lámpánál az úton, és ezt nem az ő autóján keresztülmászva akarjuk megtenni, múltkor pedig majdnem kizsebelték osztálytársnőmet a hetes buszon.. és hasonlók.. Demszkyváros, blöe.

Viszont ha én költöznék, akkor valószínűleg Érd, Dunaharaszti, Gödöllő vagy Budaörs közül választanék. Közlekedésileg teljesen rendben vannak, nincs messze Bp., de mégiscsak nyugodtabb környék, és jobb a levegő, mint a fővárosban.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1665. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   16:39 Üzenet időpontja
Üzenet napi szinten 1óra utazás? höhh az még pesten belüli melóbajárásnál is megvan..
finnyáskodsz itt :] vagy nyugodtság vagy jó közlekedés. ez ma ebben az orszgában együtt még nem megy. költözz szöulba ott ~250km-t 50perc alatt tesz meg vonat ^^ (itt batta-kelenföld leggyorsabb 25perc. és 24km)

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1664. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   16:14 Üzenet időpontja
Üzenet Galaxy,

Elővárosba - az én preferenciám szerint - akkor érdemes kimenni, ha nem kell napi szinten bejárni a fővárosba. Mivel nálam ez a helyzet, ezért is merült fel a költözés. Heti 1-2 alkalommal szerintem lehet alkalmazkodni a fél-egy óránként járó vonathoz vagy HÉV-hez. Ráadásul van annyi barátom Pesten, hogy akkor is tudnék hol aludni, ha adott esetben elhúzódna a dolgom és nem tudnék hazamenni az utolsó járattal.

Napi szinten 1, de inkább 2 óra utazáshoz viszont nem nagyon lenne kedvem...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1663. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   15:29 Üzenet időpontja
Üzenet költözzön az egész blog ide battára.. egyszerűbb lenne partikat tartani, alapítunk itt egy kis rádiót (bár már van kettő is) és hatalmunk alá vonjuk a várost ^^

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1662. Galaxy E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   15:13 Üzenet időpontja
Üzenet Poetryvel teljes mértékben egyet tudok érteni a lakás Budapest szívében vs családi ház egy nyugodt helyen témakörben...
Én világ életemben lakásban laktam a 11. kerületben, ez itt még viszonylag elviselhető, mert Bp egyik legjobb kerülete abból a szempontból, hogy nem gettó, nem nagyon vannak nemidénbarnult kisebbségek, sok a zöld közterület, és infrastruktúrálisan hihetetlen jó. Közlekedési szempontból nagoyn kellemes, csak úgy dúskálhatunk a villamosokban, buszokban, bár élvezzük a játékmetró építése miatti kellemetlenségeket... ami fontos, hogy nem nagyon tudok olyan dolgot mondani ami a mindennapi élethez szükséges és 10 percen belül gyalog van tömegközlekedéssel nem lehetne elérhető... szóval ezek az előnyök. a hátrányok meg ugye a levegő tisztasága hagy némi kivánnivalót maga után... illetve a probléma hogy ledudálnak a zebrán még akkor is ha neked zöld, és a szomszéd épp akkor csinál házibulit amikor aludnál... társasház apró nüanszai, amikor a házban az egyetlen kutya hova hugyozik? hát persze hogy a liftbe, vagy a kapuba... :S szellőztetni lehet? hát persze, csak a szomszéd macskáját akkor tuti hogy az antik bútorról kell leszedni és imádkozni hogy nem karistolta össze a politúrt...
Szóval nekem is midnen vágyam, hogy budapest szívéból elhúzni, és valami nyugodt helyen lakni családi házban. akár valami kultúrált peremkerületben, úgy hogy ne kelljel sem gettóban lakni, se gettón átutazni, ne legyen 2 óra az út városon belül ha valamit intézni akarok... az agglomerációval meg ugyanez a baj, ha elővárosba költözöm, akkor nem 10-15 percenként induló busszal vagyok kénytelen menni, hanem jóesetben is ritkább vonattal vagy volánnal... és ha bejövök ügyet intézni akkor megint itt van a szar levegő, megint ledudálnak a zebráról, megint ki akarnak rabolni a cigók, és megint hering módjára dekkolok a bkv szuper színvonalú járművein egy vagon pénzért... aki kocsival jön be ide az meg megérdemli. az hogy hol vannak a parkolók ahol letehetnék az emberek a kocsit a város szélén, meg hol van a bkv minőségi szolgáltatása és mérsékelt ára, ami ösztönözné az embereket? no comment... :S
jó hosszú lett...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1661. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   15:10 Üzenet időpontja
Üzenet Ropi,

Kösz a tippet, utánanézek a lehetőségeknek.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1660. Maniac E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://www.playtime.hu  2008.01.19.   13:55 Üzenet időpontja
Üzenet jode milenne, ha nem fikáznánk?
tudjuk jól, hogy szar, azaz nekünk nem tetszik, és ezt nemkell minden héten megerősíteni szerintem...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1659. ben E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   12:24 Üzenet időpontja
Üzenet nem az előzőekhez kapcsolódik, de...

...elég szánalamas ez roxy...ez a kívánságműsor kb 2 hete ment le...Szomorú

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1658. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   12:11 Üzenet időpontja
Üzenet @Au: gyere batta szitibe
gazdag város, reggel 25perc alatt érek be kelenföldre vonattal (és ez elvileg javulni fog.. a pécsi kultúrás izére felujítják a vonalat, battai állomást.. és fél órás ütemet kap a város azaz félóránként jár majd ide vonat.. és fél éven belül ismét elözönlik ezt a részt is a flirt-ök.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1657. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   08:27 Üzenet időpontja
Üzenet Poetry,

Én vidéken nőttem fel, s annak idején csak a melóm miatt költöztem Pestre, mivel a napi több óra ingázás nagyon fárasztó volt egy idő után. A zajból, tömegből, ócska vízből és koszos levegőből (ahogy hallottam legalább az év egyharmadában túllépi a szennyezettség az eü határértéket, tegnap este is olyan szmog volt, hogy 50 méterre nem lehetett látni) már nagyon elegem van. Egyébként sem egy lakásban akarom leélni az életem, nekem a családi ház a standard, mivel azt szoktam meg. Ki lehet menni a kertbe, lehet kutya, tágas, levegős, stb. Mostanában meg nincs annyi dolgom Pesten, ha meg be kell jönni egy hónapban 6-8 alkalommal, akkor belefér az az 1 óra oda-vissza.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1656. Zoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   06:20 Üzenet időpontja
Üzenet ugyan marci, csak nem azt mondod, hogy még a mostaninál is több önkormányzati és állami pénzt kéne pumpálni a tömegközlekedésbe?!..

Hát nem lopott még elég százmilliárdot a BKV és a MÁV egyesült vezérkara? Hát nem világos minden 80-as IQ-jú ember előtt is, hogy ha napi 8 millióval nőtt a BKV bevétele, mikor az ellenőrök a beszállásnál ellenőriztek, akkor ezt lehetne minden nap csinálni? Hát nem napnál világosabb, hogy mesterségesen tartják magasan a veszteséget? Pont azért, mert állami cégek, így a végén a képződött minuszt csak meg kell finanszíroztatni a lakossággal direktbe?...

Ne adjatok már nekik több pénzt. Semennyit se.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1655. Poetry E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   02:11 Üzenet időpontja
Üzenet Alu, én kb. 1 éve döntöttem el, hogy amint tehetem kiköltözöm Bp külvárosába.

Elegem van már a sok gyökérből! A váci úti gyorsulókból, a napközben dudálgatókból a jobbrakanyarodó zöld miatt, a parkolóhelykereséses türelmetlen dudálásból verekedésbe fajulásig(ból), a részeg hőzöngő gyökerekből, akik a közeli csehóban rugóznak be, és a kukát borítgatják, hogy jelezzék, Ők a királyok, a szemben lévő házban a elmebeteg néniből, aki a nap minden szakában ordibál az ablakból, ... És még sorolhatnám. Zavart

Igazából gondolkoztam Dunakeszin, Budatétényen, ahol kisebb a forgalom, és családi házban lehet éldegélni, ahol van lehetőség kiülni a kertbe, ahol a kertben állhat az autó, ... És tulképp Bp széle. Csakhát nem könnyű ez sem, mert egy családi ház azért nem túl olcsó. Zavart

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1654. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.19.   00:43 Üzenet időpontja
Üzenet Ha már szó esett az elővárosi közlekedésről. Egy ideje gondolkodom azon, hogy kiköltözöm Pestről valamelyik környező településre. Tudtok olyan helyeket, ahonnan Bp elérhető 20-25 perc alatt sínen és az adott településen ööö... hogy is mondjam politikailag korrekt módon... szóval nincs etnikai kisebbségi önkormányzat és nagyon esély sincs rá hogy belátható időn belül lesz? kacsint-kacsint
Tudom, hogy nem egy felvilágosult, liberális XXI. századi gondolkodás, meg nem is akarok itt feszültséget emiatt, csak nekem egyszerűen fontos szempont, hogy nyugis, csendes, rendezett hely legyen ahol lakni fogok.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1653. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   22:55 Üzenet időpontja
Üzenet Ill. két indulás között egy seprgetés.. Fáradok :S Jóéjt!

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1652. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   22:19 Üzenet időpontja
Üzenet Sziasztok!

Nah, amik felénk járnak, az is botrány (mármint vonatszerelvények).. Láttatok már vonattakarítást? Ez két indulás előtt egy sepregetés (ha ott marad egy-egy órási összekotort kupac, lexarják) és jó esetben kukaürítés..

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1651. MiZo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://dj_mizo.extra.hu  2008.01.18.   21:56 Üzenet időpontja
Üzenet http://www.youtube.com/watch?v=y8YjtozRX1o
Nagyon boldog Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1650. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   19:50 Üzenet időpontja
Üzenet én népírtásrar gondoltam.. sok gyökérrel kevesebb lenne szellősebb lenne az ország :]

először bele akartam keveredni az esztergomba járó "motorvonatok" kifejezésen de végülis a dezső is motorvonat még ha dízel is :] (dezső = Desiro)
a flirt-ekkel meg megrohadhat a máv. a 30-as és 40-es vonalra vették. azaz erre is kéne járnia. erre merre jár? persze hogy az EGYeske vonalon.. a bezzegvonalon győr felé. értitek egy elővárosi vonat jár győrbe. 2órát bírj ki egy elővárosba tervezett amugy kicsit kényelmetlen vonaton.
vesznek 60at, ittvan 28-30... erre folyamatosan pihen 3-4-5 déli rendezőn .. nemhogy járna battára gyorsítottként

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1649. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   19:40 Üzenet időpontja
Üzenet Ja, és néhány metrógödör pénzéből lehetne ilyesmikre fordítani.

De nem, nekünk minden sarkon megálló metró kell... Mérges Sokkolt Mérges

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1648. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   19:38 Üzenet időpontja
Üzenet Ezért is kéne önkormányzati, állami szinten nagyobb pénzeket nyomni a közösségi közlekedésbe, és nem leépíteni. Nem tudom, nálunk mikor fogják végre felismerni azt, hogy ha nem veszik rá az embereket, h tömegközlekedjenek, akkor előbb-utóbb 1 hatalmas dugó lesz az ország.

Az, h a MÁV vett új vonatokat, már változást jelentett. Az eszetrgomi vonalon megnőtt az utazók száma, mert egy modern, tiszta, kulturált, gyors, többnyire pontos motorvonat alternatívája lehet a 10-es út dugójának. (A MÁV lépése után a Volán is újított, tavaly nyár óta alacsonypadlós, légkondis buszok járnak E.gomba.)

De ez még mindig elenyésző számú nyugati szinvonalú vasúti jármű. És akkor nem beszéltünk még a fővárosról. Ha már nem valósulhat meg mindenhol az a törekvés, h az elővárosokból ne autóval járjanak be Bp-re, akkor legalább a város szélén, közlekedési csomópontoknál, metróvégállomásoknál őrzött parkolókat kéne létesíteni, hogy ha már odáig kocsival ment a jóember, legalább ott szálljon ki. Vannak parkolók? Nincsenek. Kelenföldön a 4-es metró végállomásánál már a tervből is kivették költségcsökkentésre hivatkozva. Vannak kulturált járművei a BKV-nak, amik gyorsan, sűrűn járnak? Vannak, de kevesen. Legyen dugódíj? Legyen, de előtte épüljön meg az M0, és fejlesszék fel a főváros tömegközlekedését. Ami lehet, h k*rva sokba kerülne, és gazdaságossági szempontból jobban megéri, ha a 7-es busz"családon", v a 4-6-os villamoson úgy utaznak mint a heringek, de erre az emberek nem fognak átülni - főleg nem annyiért, amennyibe a jegy, v bérlet kerül. Sokba kerülne a változtatás, veszteséges lenne a rendszer, de így még mindig többet nyerne a város, mintha évente még többen ülnének autóba.

Élhetőbb, zöldebb, tisztább, csendesebb fővárost!

Uff. Asszem 2010-ben indulok a választásokon. Nevet Nevet

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1647. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   19:11 Üzenet időpontja
Üzenet ahoz kéepst hogy a keresztfinanszírozás törvényi szinten tiltott.. még jó hogy a cargo tartotta el a személyszállítási üzletágat (és gyanítom a GÜ-t /gépészet/, a pályafenntartást stb)

a jó kurva anyjukat hogy így szopatják a népet... belegondolva saját maguk alatt vágják a fát. lassan már minden épeszű ember leszarja ezt az egészet és választ más alternatívát (ha szerencsénk van marad a "közöségi-" (=tömeg-) közlekedésnél és nem ül autóba.. azaz még kevesebb lesz a bavétel, nagyobb a hiány, ezzel ujabb dolgozókat kell elbocsájtani a rohamosan csökkenő szinvonal mellett... szép kis körforgás

a vdszsznek meg a ligának meg azt üzenem hogy kapják be

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1646. MiZo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://dj_mizo.extra.hu  2008.01.18.   18:57 Üzenet időpontja
Üzenet hmmm, igen így már más a helyzet
köszi marci az infókat!
Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1645. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   18:41 Üzenet időpontja
Üzenet MÁV Cargo:

Korábban volt 1 ígéret, h a dolgozók is részesülnek a Cargo eladásából származó bevételből. Amit, mint elvet nem értek, de nem értek a gazdasághoz. Most a pénzből nem akarnak utalni a dolgozóknak. Ezért tiltakoznak. A többi szakszervezetnek meg nem lennék tagja, ha vasutas lennék. A szakszervezetnek ugyanis az lenne a feladata, h kiálljon a dolgozók érdeke mellett. Ha volt 1 ígéret, azt normális helyen betartják. (Nálunk vszínű csak 1 korábbi sztájkot akartak ezzel az ígérettel kezelni...)

Alapban azt sem értem, h a Cargot mi a nyavajáért kellett eladni. Azzal érvelnek, h az ebből befolyt pénzt lehet fejlesztésekre költeni. Nem akarom azt mondani, h az aranytojást tojó tyúkot adták el, de ha körbenézünk a világban, mindenhol látható, h a személyszállítás veszteséges, legyen az vasút, v közút. Tehát normális helyeken az áruszállításból befolyt pénzekből is támogatják a személyszállítást. És ha az osztrákoknak megérte a Cargo, akkor nekünk miért nem kellett? (A konzorciumban, ami megvette, a GySEV is benne van, de kisebbségi tulajdonosként. Bár ebben a felállásban, ezzel a győztessel legalább 1 kicsit maradt állami tulajdon.)

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1644. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   17:20 Üzenet időpontja
Üzenet soroksári felüljáró is vicces volt az elmult pár hétben.. felfele még so-so de lefele vicces volt néha Nagyon boldog kitapasztaltam hogy tökmindegy milyen tempoban megyek de az legyen egyenletes különben szép vége lesz
vdszsz meg kapjabe :] de leginkább ez a liga

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1643. MiZo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://dj_mizo.extra.hu  2008.01.18.   16:42 Üzenet időpontja
Üzenet ezt mndjuk én se értem, mi a f@szt akar a VDSzSz...
a MÁV Cargo eladásából befolyt pénzből akarnak részesülni...
meg a többi szakszervezet sikeresen megállapodott, és akkor ők richtig nam??? vagy mi??
erre tényleg nemtok mást mondani csak azt, h menjenek a picsába...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1642. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   15:38 Üzenet időpontja
Üzenet Sztrájk:

A jogosságát nem kétlem. Vonalbezárások kapcsán 1értelműen támogattam. A béremeléssel kapcsolatban más a helyzet. Elfogadom, h munkájuk, meg felelősségük miatt járna a normális bér, de másnak nem? Mi van az orvosokkal, ápolókkal, a tanárokkal? Egyedüli különbség, h ők nem képesek (nem tehetik meg, vagy olyan töketlenek, h nem teszik meg) sztrájkolni. Ha a közlekedés megáll, akkor senki nem tud eljutni a céljához, így persze, h előbb-utóbb megállapodnak. Mindenkit megilletne, h végre normális béreket kapjanak, és igazságtalan, ha a közlekedésiek ki tudják ezt kényszeríteni, mások meg nem. És főleg az zavaró, h megszorításokról beszélünk, a kormányzat meg milliókat, milliárdokat herdál el.

Szóval a sztrájk egy összetett probléma.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1641. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   15:32 Üzenet időpontja
Üzenet MiZo 1632:

Hóeltakarítás hiányát én sem értem. Otthon én vagyok a rendkívüli hómunkás, így tudom, h 1 többszörösen letaposott havat k*rva nehéz eltisztítani. Mégis, olyan járdaszakaszokon, ahol tényleg sokan járnak, 1általán nem takarítanak. A hó leesett, letaposták, jéggé tömörödött. Erre jött múltkor az ónos eső, ami ráfagyott az amúgy is életveszélyes, hepe-hupás jégre.
(Mi az abszolut lehetetlen? Hepe-hupás úton 1más után két hepe. Nevet Nevet :lolMosoly

A másik meg a sózás. Fogja a paraszt, és marokszám szórja a sót a hóra. Ami tönkreteszi a növényeket, szétmarja a cipőt, stb. Ahelyett, h venne 1 ki@szott lapátot, és eltolná. És utána elég lenne minimális só is.

Én is kidühöngtem magam. Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1640. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   15:25 Üzenet időpontja
Üzenet Kallerral én is ritkán találkozom. Azt szoktam látni, h van, csak vhogy nem futunk össze. Pedig így tényleg könnyű bliccelni. Nekem mondjuk BKSZ-es bérletem van, tehát vonatozhatok is, de anyám, aki viszont minden reggel vonatozik, szintén elvétve találkozik kalauzzal, így csomószor ingyen utazik. Hol itt a logika? És ha KöKin a leszálók jegyét elenőriznék, ki hinné el neki, h Soroksáron szált föl, ahol nincs jegykiadás, a kalauz meg nem jött?

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1639. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   15:22 Üzenet időpontja
Üzenet @Mizo, 1631:

Nyugati 1-es vágányt ismerem, onnan megy vonat Picsába...akarom mondani Piliscsabára. Nevet

Néha Ksztmiklós-Tass felől is van késés. Jó, nem járok napi szinten a vonattal, de az utóbbi időben általában pontos. Én csak akkor dühöngök, ha elengednek a személy előtt 1 tehervonatot az 1vágányos pályán. A f@szomért nem tudja bevárni a teher, h elmenjünk előtte??

Dohányzás. Én már azon ledöbbentem, h van még dohányzó kocsi, lassan már mindenhol tilos. Nyár végén Székesfehérvárról jöttem föl este, látom (és érzem), h 1 pasi rágyújt. Magamban 1ből leparasztoztam, h a bunkója arra se képes, h kibírja, amíg leszáll. A második szálnál gyanús lett a dolog, akkor vettem észre az ülés karfáján a hamutartót. Megdöbbentem. Az 1 dolog, h én is dohányzom, de k*rvára zavar, ha ezt zárt térben teszik, így pl vonaton. A logikus lépés az lett volna, ha vagont váltok, de már nem akartam összecuccolni, h aztán máshol helyet keressék - ha lett volna - és újra lerámoljak. Így kivártam - Érdig, ahol végre leszállt.

Ősszel Nyír1házára kellett mennem. Klasszikus MÁVos fülkés kocsi, megint naív voltam. (Korábban Debrecenbe talán uaz a járat teljesen más kocsikkal, füstmentesen járt). A vonat tele volt, ülőhely alig, a kocsik sötétek, hidegek (se világítás, se fűtés). Az 1ik fülkében csak 1 idősebb hapsi volt, hát oda telepedtem le. Na mit csinált negyed órán belül? Hát persze, rágyújtott, mert a fülkés kocsiknál is a fele dohányzó, a másik fele meg nem. De ezen a vonaton végleg nem lett volna esélyem máshol szabad helyet találnom. De csak Ceglédig kellett kibírnom. Az megint más kérdés, h ezekben a szitukban mindig kifogom a láncdohányosokat, akik negyedóránként rágyújtanak...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1638. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.18.   10:57 Üzenet időpontja
Üzenet Király ez a westernes flyer.Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1637. Maniac E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://www.playtime.hu  2008.01.17.   23:15 Üzenet időpontja
Üzenet szombat party?
http://www.poleposition.dj/

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1636. MiZo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://dj_mizo.extra.hu  2008.01.17.   19:39 Üzenet időpontja
Üzenet végülis igaz...
pl az elejhétől tudtam, h ki is valójában "Lars"
Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1635. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.17.   19:35 Üzenet időpontja
Üzenet http://www.youtube.com/watch?v=BiVe_4UVhEE
aztap.. didgeridoo :] durva

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1634. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.17.   19:21 Üzenet időpontja
Üzenet láttam
hát .. nem voltam annyira elragadtatva
se nem folytatták se nem volt igazán vicces
gud nyuzz evriván :] legalább


mávmeg.. ahhh és megint felhozzák a kedvencüket: sztrájk
hogy rohadna meg az a tetves parasszt is (ez a gaskó vagy ki a rák) fogadjunk hogy még életében nem vonatozott maximum nohab húzta díszmeneten... más f_szával könnyű azta bizonyos csalánt csapkodni...)

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1633. MiZo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://dj_mizo.extra.hu  2008.01.17.   17:52 Üzenet időpontja
Üzenet na kidühöngtem magam...

Ropi, láttad már a Futurama filmet?
én tegnap vettem meg, nagyon zsír - legalábbis nekem tetszett Nagyon boldog Zsír

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1632. MiZo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://dj_mizo.extra.hu  2008.01.17.   17:51 Üzenet időpontja
Üzenet amit megint nem értek, h mi a rákélrt nem lehet elpucolni a havat/ jeget a járdáről 2-3 nappal azután, h lehullott...
pedeig van olyan akinek sikerül...
a másik ami már-már vicces:
Ferihegy megállóhelyen, ahol az összes vonat megáll szintén nem volt eltakarítva a hó/jég...

az emberek tényleg ennyire sz@rnak egymásra????

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1631. MiZo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://dj_mizo.extra.hu  2008.01.17.   17:43 Üzenet időpontja
Üzenet hali!
a Nyugatinál az első vágányok a West End parkóló alatt vannak (a felszínen Mosoly) - szal jól el vannak dugva

MÁV: ma reggel szerettem volna a menetrend szerint 6:47-kor Albertirsáról Nyugatiba közlekedő személyvonattal suliba menni...
kb 7kor bemondta a hangosbemondő, h a 6:47es fél órát késik
ami azt jelenti, h kimarad...
1ébként van vonat 7 után is (7:07), mondanom se kell az se jött...
szóval jön a vonat vmikor fél 8 körül (a suli 7:30kor kezdődik és az út fél óra) - na mid1... felszálunk a vonatra és...
...egy csapat rohadt paraszt (15-18 között voltak kb) mit csinál???
hát nem a vonaton cigizik, a peronon(vagy mi a rák a neve annak ahol az ajtók vannak Nagyon boldog) ami kb 2 m2 - és nem hiszem el, h csak engem zavart, szal bementem a kocsiba, meg amúgy is bent meleg van...

személy szerint furának találom, h azokon a vonatokon amik késnek (nem csak 5 percet) csak igen ritkán van kaller... - pedig biztos, h sok lé befolyna...
(reggeli menetrend)
délután persze a szinte üres vonaton jött kaller...
ááá, f@szom a MÁVba...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1630. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.17.   15:16 Üzenet időpontja
Üzenet Didipákóról volt szó tegnap a Klaudiasóban. Kár, h a Bagi-Nacsa páros mostani poénjainak java részét már ellőtte vhol. Talán Fábrinál? Vagy dezsávűm volt? Vagy megálmodtam a tegnapi adást korábban? Nevet

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1629. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.17.   08:07 Üzenet időpontja
Üzenet Pici,

LOL Nagyon boldogDD

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1628. PICI E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.17.   03:42 Üzenet időpontja
Üzenet Nekem is megvan a "didis" telefonszáma! Nagyon boldog

KEMÉNY ÁM A KURUC-AKÁRCSAK AZ ATOM,
ÉJJEL-NAPPAL A PÁKÓT HIVOGATOM!
HA MAJD FELVESZI,MONDOM MI A BAJOM,
NEKEM TETSZIK EZ A FEKETE... (FIÚ) Nyelvnyújtogatós

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1627. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   23:19 Üzenet időpontja
Üzenet Jono Grant,

Nekem ez médiahacknek tűnik, elég hamar lett hozzá póló, amit megvehetsz 12 dolcsiért.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1626. zoli24 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   21:06 Üzenet időpontja
Üzenet Sziasztok.
Gombvillam semmi probléma. Elvileg jövöhéten megint megyek pestre. Zsír

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1625. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   17:39 Üzenet időpontja
Üzenet Főleg Zoo-nak:
http://vastagbor.blog.hu/2008/01/16/szeretnel_egy_ilyen_fiut
Ausztrál házibuli Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1624. lovas E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   16:58 Üzenet időpontja
Üzenet Ellenőr a szép ember.

Engem eddig kétszer nyomott le. Egyszer rég a diákom meghosszabbítása fájt egy igazi tahónak, hiába volt bérletem, stb. Papíron igaza volt persze, és ő pedig büntetni akart.
A másik alkalommal meg egyszerűen elfelejtettem 6.án megvenni, és hiába mondogattam neki h csak elfelejtettem -- láthatta az elmúlt havi cuccokat h rendszeres fogyasztó vok -- leszarta az is.

Szóval nulla tolarencia Mosoly velük szemben.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1623. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   16:23 Üzenet időpontja
Üzenet Én felnyitni is sajnálnám...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1622. Poetry E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   16:14 Üzenet időpontja
Üzenet Marci, én elolvastam a cikket, a bor az bizony megfogott. Mosoly

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1621. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   15:52 Üzenet időpontja
Üzenet Ja, már értem. Leszálltál, leszállt, és 1ütt vártatok kéz a kézben a következő villamosig, míg te átvetted a csekket, és felszálltál. És esetleg ő is. Romantikus lehetett. Nevet

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1620. Maniac E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://www.playtime.hu  2008.01.16.   15:44 Üzenet időpontja
Üzenet igen, de nyilván tovább kellett mennem a 3as vilivel, hogy elérjek a fogorvoshoz, más meg nemtudom megy-e arra, így kénytelen voltam.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1619. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   15:42 Üzenet időpontja
Üzenet Látom, a kincskeresős, tengeri régészes link nem mozgatott meg senkit. Érdekelt volna a véleményetek. Kacsint

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1618. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   15:38 Üzenet időpontja
Üzenet Au, 14 es villamos, Lehel tér:

Amit a várakozással kapcsolatban írtam, az Árpád-hídra értettem. Ott az a szitu. Lehel tér valóban a 14-es végállomása, így érthető ha áll.Mosoly

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1617. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   15:36 Üzenet időpontja
Üzenet @vágányok:

Ezek érdekesek tudnak lenni. Ha jól emlékszem, Hatvanban van egy vágány, ami az állomás egyik felén még nincs, (értsd ott szélesebb a peron pl az 5-ös, 7-es vágány között. Vicces megtalálni, amikor át kéne szállni, és a büdös életben nem jártál arra. De a soroksári állomáson is az 1-es után a 3-as vágány következik. Megoldás az, h van 2-es is, de csak a Haraszti felőli bejárat után, aztán elfogy. A 3-as, 4-es vágány közti peronszélesítésnek lett az áldozata. Gondolom van még számtalan hasonló bujkáló vágány az országban. Nevet

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1616. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   15:31 Üzenet időpontja
Üzenet @maniac, 1600:

Most akkor tényleg nem értem mi volt. Leszálltál, ellenőr veled, miközben hívta a rendőrt. Te késésben voltál siettél. Még 1 ok, h ne várd meg a rendőrt.

Ropinak igaza van, nem vagy köteles megvárni.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1615. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   15:28 Üzenet időpontja
Üzenet @ropi,1598:

Ja, volt aluljáró, de akkor még 2, v 3 sávos volt az út Csepel fele. Megcsinálták az összekötést a K.K. körúttal, evvel párhuzamosan kiszélesítették, és zebrát raktak oda. Csak h perceket lehessen álldogálni, és a Soroksári út forgalmát bámulni.

Jó hír viszont, h eltünt a soroksári HÉV állomásról a forgalmi változásról értesítő szöveg. Ezek szerint most végre vagy menetrend szerint járnak már a szerelvények, v csak 1xűen leszedték a tájékoztatást, mondva, h már úgyis mindenki hozzászokott a késésekhez...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1614. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   15:02 Üzenet időpontja
Üzenet Most mivan, cenzúra van hogy eltűnnek a hozzászólások?

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1613. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   14:49 Üzenet időpontja
Üzenet Poetry,

Ja, így értem. Szoktam járni arra valóban.Mosoly

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1612. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   11:36 Üzenet időpontja
Üzenet Speak "visszatér"

http://webisztan.blog.hu/2008/01/16/speak_visszater_a_boingboing_tamogatasav

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1611. Poetry E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   11:33 Üzenet időpontja
Üzenet Alu, a L. téri ismeretekre akart volna...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1610. igaz E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   11:17 Üzenet időpontja
Üzenet Sziasztok!

Igen jency+Au arra gondoltam, csak rosszat irtam. Sorry.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1609. jency E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek  2008.01.16.   09:34 Üzenet időpontja
Üzenet Lehel utca, ilyen megálló van az 1-es villamos vonalán Mosoly

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1608. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   09:03 Üzenet időpontja
Üzenet Poetry,

Nem értem mire vonatkozik a hazai pályás kérdés.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1607. Poetry E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   01:54 Üzenet időpontja
Üzenet Alu, szóbakerült a hazai pálya? Mosoly

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1606. Poetry E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.16.   01:41 Üzenet időpontja
Üzenet Khm...
http://computerworld.hu/rfid-implantatum-rabok.html

"Ön átlépte a sárga vonalat. Fájdalom!"

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1605. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   22:28 Üzenet időpontja
Üzenet Marci,

Lehel tér a 14-es villamos végállomása, szóval nem olyan meglepő, hogy ott álldolgál a pár percig.Nagyon boldog

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1604. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   22:11 Üzenet időpontja
Üzenet Rég linkeltem: http://www.pto.hu/post/1/1114

Amúgy van még pár jó dolog pto-n megint, csak lusta vok annyit linkelni. Nyelvnyújtogatós

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1603. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   22:03 Üzenet időpontja
Üzenet Megint tudok írni :S Szal 1-2 járat

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1602. Cicoo E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   22:03 Üzenet időpontja
Üzenet Gondolom a fuss a vonathoz-sztori Keletinél volt. 10-es vágányt szer-essük :S (jó, tudom, szeretjük-nek kell írni).. Egyébként meglepő módon a 9-es és a 10-es között van, csak a fedett részen túl. Nyelvnyújtogatós Nekem az 1-3. vágány rejtély, hogy hol van, de a hetes megállótól van bejárat, szal a vágányok is biztos léteznek.

Az Lehel utca, a Lehel tér, az 3-as metró Nyelvnyújtogatós

Amúgy a legviccesebb járat a 4-6-os vill. csúcsforgalomban, mikor mondjuk kimarad/késik egy 2 járat..

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1601. Jono Grant E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   21:00 Üzenet időpontja
Üzenet És akkor csodálkoznak, mikor azt mondom hogy gyülölöm pestet meg az egész r*hadt kócerájt. Uff. Zavart

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1600. Maniac E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://www.playtime.hu  2008.01.15.   20:35 Üzenet időpontja
Üzenet jo, kellett mennem fogorvoshoz, és amugyis késésben voltam, szal nemtudtam semmitse csinálni.
de legalább kiderült, hogy egy ilyen otthonhagyós büntetés egy egynapos bérlettel is felér. (3as vili)

amugy találkoztam olyan ellenőrökkel is metróban..
nemvolt jegyem etc, de mentem fel.
elkapta a dzsekimet, és közölte, hogy takarodj innen te kis geci, mert szétbaszom a fejed.
mondjuk közvetlen mögöttem jöttek anyuék is, de ugy jöttem, mintha nem velük lettem volna. ha elkap, akkor megbánja, lévén van két tanum is..

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1599. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   20:26 Üzenet időpontja
Üzenet @Maniac: hívta a rendőröket és leszállt veled? és? te meg szépen otthagyod.. joga nincs hozzádérni
persze nemtudom hol történt.. ha metroban akkor.. mert ugye olyat még nem láttunk hogy a biztonságiőrökből átképzett jegyvizsgálók hátracsavarnák a kezed és nekilöknek a falnak.. áhh itt, magyarországon? ugyan :]

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1598. ropi21 E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   20:22 Üzenet időpontja
Üzenet @marci: wow vágóhídnál volt aluljáró? :¦ semmi nem látszik már belölle :-/
egy ideje nekem is van szerencsém arra vetődni néha- (="a hét minden munka-") napján :]]

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1597. Maniac E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://www.playtime.hu  2008.01.15.   20:20 Üzenet időpontja
Üzenet hahha, mondtam én, hogy leszállok, de inkább hívta a rendőröket, és leszállt velem..

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1596. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   18:44 Üzenet időpontja
Üzenet Én még nem "flörtöltem" de az Esztergomba közlekedő Desirohoz már volt néhányszor szerencsém. Uezt tudom mondani. Ilyeneket mindenhova. És tartsák a menetrendet, és legyenek tiszták. És máris jobb lenne a vélemény a MÁV-ról.

BKV büntetés: gondolom így akarják a bliccelőket elriasztani a "van bérletem, de véletlenül otthon felejtettem" mondattól. De avval szemben, aki ténylegesen otthon hagyta, azzal köcsögség. Én ilyenkor inkább leszállok. Arra is jogom van, csak erre az ellenőrök vhogy elfelejtik felhívni a figyelmet...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1595. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   18:40 Üzenet időpontja
Üzenet Az talán a 14-es vili lehet.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1594. Au E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   18:37 Üzenet időpontja
Üzenet Tényleg nem kötekedésből, de az 1-es vili mióta jár a Lehel tér felé? Nyelvnyújtogatós

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1593. Maniac E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://www.playtime.hu  2008.01.15.   17:59 Üzenet időpontja
Üzenet yep, a máv^^
én multkor voltam érd-felsőn, apróhirdetésből vásárolni, és visszafele sikerült egy flirtel jönni. nagyon szép belülről, és még kényelmes is.. szal ha engem kérdezne valaki, akkor aztmondanám, hogy ilyet mindenhova;]

másik meg a bkv.
két év után elkaptak, és kénytelen voltam saját nevemre iratni a büntetést. csak amit nemértek. miért kell egy otthonfelejtésért(merthogy hivatalosan ez volt a bünöm) fizetni 3000ft-ot, azaz közel annyit mint egy friss diákbérletért..
mondjuk most vettem egy uj bérletet, mert lassan már rosszabbul jövök ki a jegyek vásárolgatásából, mint így:-/

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1592. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   16:39 Üzenet időpontja
Üzenet MÁVval nekem pozitívak a tapasztalataim. Esetek többségében pontos - csak akkor késik, ha tényleg sietek vhova - és tiszta, bár van 1 erőteljes retrofílingje. Hiába, nálunk nem járnak Desirók, Talentek, meg Flörtök...

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1591. marci E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   16:37 Üzenet időpontja
Üzenet 1es vili Árpád-hídnál azért áll néha sokat, mert az autók beállnak elé a kereszteződésbe. Az autó elindul még sárgán, h majd úgyis átér, de nem, és mire lekeveredik a sínről, addigra a villamosnak ismét piros lesz.

Adminisztrátor: Hozzászólás törlése 1590. igaz E-mail küldése !--GB_ENTRYNAME-->-nak/nek http://  2008.01.15.   16:29 Üzenet időpontja
Üzenet Sziasztok!

Ha már közlekedünk akkor azért hozzátenném, hogy sok helyen a gyalogos átkelők sincsenek normálisan megoldva. Én pl. itt a Kerepesi úton nap, mint tapasztalom, hogy a kanyaródó autók nem szívesen állnak meg, hiába nekem zöld simán bevágnak elém.
Másik nagy kedvencem az 1-es villamos, az aztán a No 1. Amikor a szerencsés sofőrt fogod ki, mint a villám gyorsan ott vagy bárhova mész is, pech esetén azonban ha a vezetőnek kedves valamelyik megálló (Árpád híd, Lehel tér és társai) akár 10 percet is bent áll egy-egy megállóban. Utána meg magyarázhatod, hogy bocsi, csak a vilivezető épp nosztalgiázott útközben és elidőzött itt meg ott. Legközelebb korábban indulok csak akkor majd máshol állunk ugyanennyit.
Tegnap megtapasztaltam másik nagy közlekedési vállalatunk hiányosságait is (MÁV). Kivételesen Aszódra kellett mennem valamit átvenni. 4-kor indul a vonat, fél 4-kor végzek, háromnegyedkor már ott is vagyok. Mákomra a pénztárnál 1-1 ember, simán megveszem a jegyem oda-vissza. 4-kor megy a vonat, ránézek a táblára 10-es vágány. Ez nem lenne baj, de elöl 9-nél véget ér a számozás, utána meg hátul 11-el indul. Kicsit úgy érzem magam, mint Harry Potter a Roxfort Expressz-re várva. Érdeklődöm a masinisztáktól, hogy ugyan már ez-e az a vonat ami Aszód-ra megy, mert nem szeretnék máshova menni. Ők nem tudják (2/O). Szalad az idő+én is, ahogy addig is fel-le már 15:55 van, mire a masiniszta azt mondja, ja 10-es ott a távolban (kisvasút) még épp bent áll, de fussak úgy, hogy lássanak. Mondom azt megnézhetik, eddig is itt futkároztam ide-oda mégsem hatotta meg őket, na de majd most. A vonat bevárt, sőt még bent állt 5 percet. Remek. Utána olyan sötét volt, hogy Gödöllőn is leszállhattam volna. Végül is odaértem 5-re. Igazi élmény és kaland az utazás kis hazánkban. Csak erős idegzetűeknek. Felkiáltó jel

ELŐZŐ OLDAL | 1 .. 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 .. 116 | KÖVETKEZŐ OLDAL

Online 1 fő Bejelentkezés | Regisztráció

Ugrás az oldal tetejére
Tárhely: WebKontakt.hu Kód módosítás: Maniac | Design: Poetry